top of page

Troubleshooting και Συχνές Ερωτήσεις

  • Πόσο κοστίζει?
    Όταν ξεκλειδώσετε ένα ποδήλατο Mercury, είστε υποχρεωμένοι να πληρώσετε την αμοιβή € 1,50, μετά από αυτό θα χρεωθείτε ανά λεπτό για € 0,08 / λεπτό. Έπειτα από 30 λεπτά, θα χρεωθείτε € 0,06 / λεπτό. Σκεφτείτε να ρίξετε μια ματιά στην ενότητα “Passes” στην εφαρμογή μας όπου μπορείτε να βρείτε πιο προσιτά πακέτα. www.mercury-e.gr/blocktime  για περισσότερες πληροφορίες
  • Πώς μπορώ να επικοινωνήσω με τον Mercury;
    Προσφέρουμε 24/7 εξυπηρέτηση πελατών μέσω της ιστοσελίδας μας! Παρακαλούμε, επικοινωνήστε στο: support@mercury-e.gr 
  • Είναι τα προσωπικά μου στοιχεία ασφαλή με το Mercury;
    Η ιδιωτικότητα και η ασφάλειά σας είναι δική μας ευθύνη! Όταν μας παρέχετε προσωπικές πληροφορίες όπως τον αριθμό τηλεφώνου ή τη διεύθυνση σας, μπορείτε να είστε σίγουροι ότι είναι ασφαλείς μαζί μας! Αυτές οι πληροφορίες είναι ορατές μόνο για τους διαχειριστές στόλων που έχουν πρόσβαση στο πίνακα ελέγχου μας. Παρακαλούμε ανατρέξτε στην Πολιτική Απορρήτου μας.
  • Τι ηλικία πρέπει να έχω για να είμαι αναβάτης;
    Όλοι οι οδηγοί υποχρεούνται νομικά να είναι τουλάχιστον 16 ετών.
  • Πώς μπορώ να διαγράψω τον λογαριασμό μου;
    Για να διαγράψετε τον λογαριασμό σας, ακολουθήστε αυτά τα βήματα: 1. Μεταβείτε στο μενού στην επάνω αριστερή γωνία. 2. Πατήστε το εικονίδιο «Προφίλ». 3. Κάντε κλικ στο «Διαγραφή λογαριασμού».
  • Πώς μπορώ να ξεκινήσω μια βόλτα;
    Για να ξεκινήσετε μια βόλτα, ακολουθήστε αυτόν τον εύκολο οδηγό 4 βημάτων: 1. Κατεβάστε την εφαρμογή Mercury και δημιουργήστε ένα λογαριασμό. 2. Top-Up πορτοφόλι σας (€ 5,00 ελάχιστο) 3. Σκανάρετε τον κωδικό QR και επιβεβαιώστε την πληρωμή σας. 4. Έτοιμη για απογείωση!
  • Πόσο μακριά φτάνει ένα ποδήλατο Mercury;
    Τα ποδήλατα Mercury μπορούν να διανύσουν 90 χιλιόμετρα με πλήρη φόρτιση. Ωστόσο, αυτό το εύρος μπορεί να ποικίλει ανάλογα με το έδαφος της διαδρομής σας και την ταχύτητα του οχήματός σας!
  • Πόσο γρήγορα πάει ένα ποδήλατο Mercury;
    Τα ποδήλατα Mercury μπορούν να πάνε μέχρι και 25 χλμ/ώρα! Αν και αυτό μπορεί να ποικίλει ανάλογα με τη ζώνη που βρίσκεστε. Όπως μια ζώνη περιορισμού ταχύτητας.
  • Τι μπορώ να κάνω εάν το όχημα είναι κατεστραμμένο;
    Εάν η ενοικίασή σας έχει ξεκινήσει και παρατηρήσετε ότι το ποδήλατο είναι κατεστραμμένο, παρακαλούμε επικοινωνήστε με την Ομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών μας. Ωστόσο, σας ζητούμε πάντα να ελέγχετε το όχημα πριν ξεκινήσετε τη συμφωνία ενοικίασης για να βεβαιωθείτε ότι δεν υπάρχει ζημιά.
  • Σε ποιες χώρες δραστηριοποιείται η Mercury;
    Προς το παρόν, η Mercury λειτουργεί μόνο στην Ελλάδα, αλλά ενδέχεται να επεκταθεί στο μέλλον. Χανιά Ρέθυμνο Ηράκλειο Κρήτης Χερσόνησος Ιεράπετρα Μάλια Μακρύ Γιαλό Ιωάννινα
  • Τι είναι οι ζώνες και πόσοι τύποι υπάρχουν;
    Τύποι ζωνών: Ζώνη στάθμευσης: Όταν τελειώσετε το ταξίδι σας, παρκάρετε το όχημά σας εδώ. Ζώνη απαγόρευσης στάθμευσης: Αυτή είναι μια ζώνη όπου η βόλτα σας δεν μπορεί να τελειώσει. Ζώνη μπόνους: Όταν τελειώσετε το ταξίδι σας σε αυτή τη ζώνη θα σας επιστραφεί ένα ορισμένο ποσό του ταξιδιού, αυτό μπορεί να είναι 10%, 15% ή 20% ανάλογα με τη ζωνή. Ζώνη απενεργοποίησης: Μια ζώνη απαγόρευσης οδήγησης σημαίνει ότι δεν μπορείτε να οδηγείτε σε αυτή την περιοχή, όταν εισέρχεστε στην περιοχή, ο κινητήρας του οχήματος θα απενεργοποιηθεί. Το όχημα πρέπει να μετακινηθεί χειροκίνητα. Ζώνη περιορισμού ταχύτητας: Όταν εισέρχεστε σε μια ζώνη περιορισμού ταχύτητας, η ταχύτητα του οχήματός σας θα μειωθεί αυτόματα στην ταχύτητά του που έχει επιλέξει ο χειριστής για αυτήν την περιοχή. Ζώνη επαναϊσορροπίας: Αυτή η ζώνη είναι ένας δείκτης για τα οχήματα που πρέπει να μετακινηθούν σε μια νέα θέση. (ελέγξτε το συνημμένο σημείωμα) διαθέσιμη μόνο για τους χρήστες service-app.
  • Μπορώ να μεταφέρω χρήματα πίσω στον τραπεζικό μου λογαριασμό αφού συμπληρώσω το Mercury Wallet μου;
    Ναι αυτό είναι δυνατόν! Στείλτε μας ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο support@mercury-e.gr για να ολοκληρώσετε αυτή τη δράση! Λάβετε υπόψην ότι χρεώνονται  €6,00 διαχειριστικό κόστος.
  • Γιατί δεν μπορώ να τερματίσω τη βόλτα μου με το Mercury-e;
    Αυτό μπορεί να προκληθεί από πολλαπλούς λόγους, όπως: η ύπαρξη σε μια ζώνη μη στάθμευσης / ζώνης μη κυκλοφορίας ή απλώς με το kickstand σας από το έδαφος. Δοκιμάστε αυτά τα βήματα: 1. Ελέγξτε αν το kickstand σας είναι στο έδαφος. 2. Βεβαιωθείτε ότι είστε έξω από μια ζώνη απαγόρευσης στάθμευσης. 3. Βεβαιωθείτε ότι βρίσκεστε στην καθορισμένη ζώνη στάθμευσης. 4. Ελέγξτε τη σύνδεσή σας στο διαδίκτυο, βεβαιωθείτε ότι είναι ενεργό. 5. Επανεκκίνηση της εφαρμογής σας. 6. Εάν τα παραπάνω 5 βήματα δεν λειτουργούν, σκεφτείτε να χρησιμοποιήσετε το νέο μας AI-Ανάλυση φωτογραφιών στάθμευσης. Εάν συνεχίσετε να αντιμετωπίζετε αυτό το πρόβλημα, παρακαλούμε επικοινωνήστε με την εξυπηρέτηση πελατών μας στο support@mercury-e.gr
  • Το GPS δείχνει λάθος τοποθεσία.
    Όταν η θέση σας στην εφαρμογή δεν αντιστοιχεί στην τρέχουσα θέση σας, δοκιμάστε αυτά τα βήματα: 1. Κάντε κλικ στο εικονίδιο ‘↗’ στο κάτω δεξί μέρος της οθόνης σας για να ανανεώσετε την τοποθεσία σας. 2. Προσπαθήστε να απομακρυνθείτε από τη ζώνη απαγόρευσης στάθμευσης με το ποδήλατό σας για να βοηθήσετε το GPS να εντοπίσει την τρέχουσα θέση σας. Εάν συνεχίσετε να αντιμετωπίζετε αυτό το πρόβλημα, παρακαλούμε επικοινωνήστε με την εξυπηρέτηση πελατών μας στο support@mercury-e.gr
  • Γιατί δεν μπορώ να ξεκινήσω μια βόλτα με το όχημά μου Mercury;
    Αυτό μπορεί να εξαρτάται από πολλά πράγματα. Μπορεί να είναι ένα σφάλμα στο σύστημα ή ένα QR που δεν σαρώθηκε. Δοκιμάστε αυτές τις λύσεις: -QR κατεστραμμένο / γρατσουνισμένο: Όταν ο ίδιος ο κωδικός QR δεν μπορεί να σαρωθεί χρησιμοποιώντας την κάμερα στην εφαρμογή, μπορείτε να προσπαθήσετε να πληκτρολογήσετε τον σειριακό αριθμό που εμφανίζεται κάτω από τον κωδικό QR. -Μήνυμα σφάλματος στην εφαρμογή: Εάν το μήνυμα σφάλματος σχετίζεται με ένα πρόβλημα οχήματος, το γνωρίζουμε, και είναι στο δρόμο για να το ανακτήσει. Παρακαλώ δοκιμάστε ένα άλλο κοντινό όχημα. Εάν το σφάλμα οφείλεται σε έλλειψη μεθόδου πληρωμής, ανεπαρκές υπόλοιπο ή αποτυχία προ-εξουσιοδότησης, προσθέστε ή ενημερώστε τη μέθοδο πληρωμών σας. Αφού ενημερώσετε τις πληροφορίες σας, προσπαθήστε ξανά. Εάν συνεχίσετε να αντιμετωπίζετε αυτό το πρόβλημα, παρακαλούμε επικοινωνήστε με την εξυπηρέτηση πελατών μας στο support@mercury-e.gr
  • Το όχημα μου είναι κατεστραμένο, τι μπορώ να κάνω;
    Εάν χρησιμοποιείτε ή έχετε χρησιμοποιήσει ένα κατεστραμμένο ποδήλατο Mercury, απενεργοποιήστε το όχημα και παρκάρετε το σε καθορισμένο χώρο στάθμευσης. Κατά την ολοκλήρωση αυτού του βήματος, παρακαλούμε να αναφέρετε το πρόβλημα στην ομάδα μας αμέσως. Παρακαλούμε επικοινωνήστε με την ομάδα μας στο support@mercury-e.gr
  • Γιατί δεν μπορώ να βρω το όχημα που εμφανίζεται στον χάρτη;
    Το όχημα εμφανίζεται στο χάρτη, αλλά δεν μπορώ να το δω. Τι πρέπει να κάνω τώρα? Δοκιμάστε τις ακόλουθες λύσεις: 1. Πατήστε το όχημα που ψάχνετε. 2. Πατήστε το πλήκτρο «Ring» για να κάνετε το όχημα να εκπέμπει έναν ήχο. 3. Επαναλάβετε αυτή τη διαδικασία κατά την αναζήτηση της περιοχής, φροντίζοντας να αναζητήσετε όλους τους ανοικτούς δημόσιους χώρους και μεγάλες δομές. Παρακαλώ σημειώστε: Η κακή λήψη του κινητού τηλεφώνου μπορεί να προκαλέσει το όχημα να μην λάβει το σήμα «Ring» ως εκ τούτου δεν καθιστά το δεύτερο βήμα δυνατό. Εάν συνεχίσετε να αντιμετωπίζετε αυτό το πρόβλημα, παρακαλούμε επικοινωνήστε με την εξυπηρέτηση πελατών μας στο support@mercury-e.gr
  • Η εφαρμογή μου δεν ανταποκρίνεται, τι πρέπει να κάνω;
    Όταν αντιμετωπίζετε προβλήματα εφαρμογής, μπορείτε να δοκιμάσετε αυτά τα δύο βήματα: 1. Βεβαιωθείτε ότι η σύνδεσή σας στο Internet είναι ενεργοποιημένη για τη Συσκευή σας. 2. Προσπαθήστε να επανεκκινήσετε την εφαρμογή σας. Εάν συνεχίσετε να αντιμετωπίζετε αυτό το πρόβλημα, παρακαλούμε επικοινωνήστε με την εξυπηρέτηση πελατών μας στο support@mercury-e.gr
bottom of page